Amsoil
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Szybki kontakt
Kamil B. GG 76789476
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Bestsellery
- 2355402 Zestaw klocków hamulcowych - tyłNetto: 72,36 zł
Brutto: 89,00 zł - Klocki hamulcowe Ferodo FDB1717Netto: 121,14 zł
Brutto: 149,00 zł - Klocki hamulcowe Ferodo FDB1788Netto: 69,92 zł
Brutto: 86,00 zł - 2301802 Zestaw klocków hamulcowych - przódNetto: 142,28 zł
Brutto: 175,00 zł - Klocki hamulcowe Ferodo FDB1323Netto: 121,14 zł
Brutto: 149,00 zł - 13.0460-2820.2 - tył, A3, A4, A6, Passat B5, Golf IV, Octavia, Leon, Toledo II, Bora, Superb, PoloNetto: 81,30 zł
Brutto: 100,00 zł - Klocki hamulcowe Ferodo FDB1398Netto: 89,43 zł
Brutto: 110,00 zł - 2391401 Zestaw klocków hamulcowych - tyłNetto: 101,63 zł
Brutto: 125,00 zł - Klocki hamulcowe Ferodo FDB1167Netto: 158,54 zł
Brutto: 195,00 zł - 13.0460-7117.2 - przód, A3, Golf IV, Octavia, Leon, Toledo II, Polo, Fabia, Ibiza, Roomster, AlteaNetto: 121,14 zł
Brutto: 149,00 zł
VALVOLINE SYNPOWER MST C3 5W-40 5L
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego. Olej SynPower MST C3 SAE 5W-40 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marek Mercedes-Benz, BMW, GM Dexos 2, zapewniając doskonałą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach.
Zastosowania W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości SAP do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz oraz innych silników wysokoprężnych spełniających normy Euro IV i V wyposażonych w technologię DPF i/lub katalizator trójdrożny. Odpowiedni do silników CDI z układem EGR i DPF oraz do długich interwałów wymiany oleju, sięgających nawet do 30 000 km. Zapewnia doskonałą ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach. Odpowiedni do silników wysokoprężnych spełniających normę Euro IV i Euro V. Odpowiedni do samochodów z ekologicznymi układami wydechowymi, np. EGR i TWC. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW. Z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax wymagających oleju silnikowego API CJ-4.
IDEALNY DO SILNIKÓW Z POMPOWTRYSKIWACZAMI GRUPY VW/ADUI
Klasa jakości: API SM, SN/CF ACEA C3-10 Przeznaczony do użytku w silnikach, do których zalecany jest olej klasy ACEA A3/B4-04
Spełnia normy: BMW LL-04, Ford WSS-M2C917-A, Aprobata MB 229,51, Porsche A-40, Renault RN0700, RN0710, Zatwierdzony zgodnie z normą VW 502.00 / 505.00 Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik 9.55535.S2. Zatwierdzony stosownie do normy GM Dexos 2 GB2E0310103
OLEJE SILNIKOWE SYNPOWER
SynPower Xtreme to syntetyczny olej Valvoline klasy premium. SynPower Xtreme zapewnia najlepszą ochronę i wydajność. Dlatego jest doskonałym wyborem dla kierowców, którzy szukają oleju samochodowego najwyższej jakości. Rozwiązanie Smart Performance Technology w innowacyjny sposób współpracuje z najważniejszymi elementami silnika i zapewnia najlepszą ochronę przed jego zużyciem.
Cechy i zalety oleju silnikowego Valvoline SynPower
Najlepsza ochrona przy dłuższym okresie między wymianami
Nawet o 70% lepsza ochrona przed zużyciem w porównaniu ze standardem zużycia silników określonym w normie ECEA. Najlepsza ochrona przy ekstremalnych temperaturach i dłuższym okresie między wymianami, wydłużająca czas eksploatacji silnika oraz filtra cząstek stałych.
Oszczędność paliwa
Wyraźnie lepsze wyniki w porównaniu z ograniczeniami określonymi w branżowej normie ACEA C***. Wyjątkowa receptura zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa jego wydajność w porównaniu do olejów referencyjnych.
Czysty silnik i czyste środowisko
Nawet o 25% lepszy wynik w zakresie czystości silnika w porównaniu z ograniczeniami w trzech testach na szlam i pokost w normie ACEA.****. Niska zawartość popiołów siarczanych, fosforu i siarki (SAPS) zapobiega tworzeniu się osadów z popiołu w filtrze cząstek stałych i zmniejsza emisje spalin.
Bezproblemowy rozruch przy niskiej temperaturze i duża wydajność przy wysokiej
Olej SynPower ma bardzo niską temperaturę płynięcia, co ułatwia uruchomienie silnika przy niskiej temperaturze. Specjalne dodatki zmniejszają tarcie na powierzchni silnika, co pozwala osiągnąć maksymalną moc w każdych warunkach termicznych
* Wszystkie wyniki testów silnika są oparte na ich zindeksowanych rezultatach i zależą od określonego egzemplarza.
** Test zużycia silnika Diesla MB OM646
*** Test oszczędności paliwa MB M111
**** API — sekwencyjny test VG, test szlamu MB M111, test czystości tłoków VW DI
W pełni syntetyczny olej silnikowy o niskiej zawartości popiołu siarczanowego, fosforu i siarki do samochodów osobowych, z technologią wydłużonej żywotności, gwarantujący najwyższą ochronę — do najnowszych silników wysokoprężnych marki Mercedes-Benz oraz innych silników spełniających normy Euro IV i Euro V, wyposażonych w filtry cząstek stałych i/lub technologię katalizatora trójdrożnego. Olej SynPower MST C3 SAE 5W-40 może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marek Mercedes-Benz, BMW, GM Dexos 2, zapewniając doskonałą ochronę nawet w ekstremalnych warunkach.
Zastosowania W pełni syntetyczny olej silnikowy klasy Premium o niskiej zawartości SAP do silników wysokoprężnych Mercedes-Benz oraz innych silników wysokoprężnych spełniających normy Euro IV i V wyposażonych w technologię DPF i/lub katalizator trójdrożny. Odpowiedni do silników CDI z układem EGR i DPF oraz do długich interwałów wymiany oleju, sięgających nawet do 30 000 km. Zapewnia doskonałą ochronę, nawet w ekstremalnych warunkach. Odpowiedni do silników wysokoprężnych spełniających normę Euro IV i Euro V. Odpowiedni do samochodów z ekologicznymi układami wydechowymi, np. EGR i TWC. Może być stosowany w nowoczesnych silnikach benzynowych i wysokoprężnych marki GM, Mercedes-Benz oraz BMW. Z wyjątkiem silników wysokoprężnych GM Duramax wymagających oleju silnikowego API CJ-4.
IDEALNY DO SILNIKÓW Z POMPOWTRYSKIWACZAMI GRUPY VW/ADUI
Klasa jakości: API SM, SN/CF ACEA C3-10 Przeznaczony do użytku w silnikach, do których zalecany jest olej klasy ACEA A3/B4-04
Spełnia normy: BMW LL-04, Ford WSS-M2C917-A, Aprobata MB 229,51, Porsche A-40, Renault RN0700, RN0710, Zatwierdzony zgodnie z normą VW 502.00 / 505.00 Zalecany do użytku jako bezpośredni zamiennik 9.55535.S2. Zatwierdzony stosownie do normy GM Dexos 2 GB2E0310103
OLEJE SILNIKOWE SYNPOWER
SynPower Xtreme to syntetyczny olej Valvoline klasy premium. SynPower Xtreme zapewnia najlepszą ochronę i wydajność. Dlatego jest doskonałym wyborem dla kierowców, którzy szukają oleju samochodowego najwyższej jakości. Rozwiązanie Smart Performance Technology w innowacyjny sposób współpracuje z najważniejszymi elementami silnika i zapewnia najlepszą ochronę przed jego zużyciem.
Cechy i zalety oleju silnikowego Valvoline SynPower
Najlepsza ochrona przy dłuższym okresie między wymianami
Nawet o 70% lepsza ochrona przed zużyciem w porównaniu ze standardem zużycia silników określonym w normie ECEA. Najlepsza ochrona przy ekstremalnych temperaturach i dłuższym okresie między wymianami, wydłużająca czas eksploatacji silnika oraz filtra cząstek stałych.
Oszczędność paliwa
Wyraźnie lepsze wyniki w porównaniu z ograniczeniami określonymi w branżowej normie ACEA C***. Wyjątkowa receptura zmniejsza zużycie paliwa i zwiększa jego wydajność w porównaniu do olejów referencyjnych.
Czysty silnik i czyste środowisko
Nawet o 25% lepszy wynik w zakresie czystości silnika w porównaniu z ograniczeniami w trzech testach na szlam i pokost w normie ACEA.****. Niska zawartość popiołów siarczanych, fosforu i siarki (SAPS) zapobiega tworzeniu się osadów z popiołu w filtrze cząstek stałych i zmniejsza emisje spalin.
Bezproblemowy rozruch przy niskiej temperaturze i duża wydajność przy wysokiej
Olej SynPower ma bardzo niską temperaturę płynięcia, co ułatwia uruchomienie silnika przy niskiej temperaturze. Specjalne dodatki zmniejszają tarcie na powierzchni silnika, co pozwala osiągnąć maksymalną moc w każdych warunkach termicznych
* Wszystkie wyniki testów silnika są oparte na ich zindeksowanych rezultatach i zależą od określonego egzemplarza.
** Test zużycia silnika Diesla MB OM646
*** Test oszczędności paliwa MB M111
**** API — sekwencyjny test VG, test szlamu MB M111, test czystości tłoków VW DI
Klasa Lepkości
5W40
Pojemność
5L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Klienci polecają również:
Producent
Netto: 145,53 zł 129,27 zł
Brutto:179,00 zł 159,00 zł
Brutto: