ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
- 8100 X-cess 5W40 5LNetto: 121,14 zł
Brutto: 149,00 zł - Specific 504.00 - 507.00 5W30 5L (DPF)Netto: 169,92 zł
Brutto: 209,00 zł - CALIFORNIA CAR SCENTS - zapach do autaNetto: 12,20 zł
Brutto: 15,00 zł - ENGINE FLUSH LM2640Netto: 36,59 zł
Brutto: 45,00 zł - HU726/2X - Filtr olejuNetto: 20,33 zł
Brutto: 25,00 zł - 8100 X-clean+ 5W30 5L (DPF)Netto: 145,53 zł
Brutto: 179,00 zł - Engine Flush Pro-Line LM2662Netto: 40,65 zł
Brutto: 50,00 zł - 8100 X-clean C3 5W40 5L (DPF)Netto: 145,53 zł
Brutto: 179,00 zł - 8100 X-cess 5W40 1LNetto: 32,52 zł
Brutto: 40,00 zł - KL147D - Filtr paliwaNetto: 56,10 zł
Brutto: 69,00 zł
RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid to syntetyczny olej przekładniowy na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami do przekładni dwusprzęgłowych (Dual Clutch Transmission). Gwarantuje dobre właściwości smarne zarówno przy bardzo wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje niskie zużycie i długą żywotność przekładni, a przez to oszczędność paliwa.
Został specjalnie opracowany do przekładni dwusprzęgłowych producentów takich jak VW/Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych. Jest polecany do zastosowania w przekładniach DQ-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z VW Part-No. G 052 182 oraz DL-501 (0B5) zgodnie z VW Part-No. G 052 529 dla S-Tronic w pojazdach VW, Audi, Seat oraz Skoda.
Właściwości: |
|
Specyfikacje:
VW G 052 182 A2, VW G 052 513, Audi G 052 529 A2 S-Tronic, BMW DCTF-1, BMW 83220440214, 83222148579, 83222148578, 83222147477; FORD 1490763, FORD 1490761, FORD WSS-M2C936-A, FORD USA XT-11-QDC, FORD WSD-M2C200-D2, Chrysler 68044345 EA, Peugeot/Citroën 9734.S2 dla DCS6 (Peugeot 4007, CITROËN C-CROSSER), FIAT 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission) w Alfa Romeo MiTo oraz Giulietta, Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System), VOLVO 1161838, VOLVO 1161839, MITSUBISHI MZ320065, MITSUBISHI Dia-Queen SSTF-I, BOT 341, MB 236.21, Drexler DSG-Getriebe mit Miba-Carbon-Lamelle. VW G 055 529 A2
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Brutto:
Brutto:
Brutto: