Amsoil
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Szybki kontakt
Kamil B. GG 76789476
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
RAVENOL VMO 5W40 1L
to syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® na bazie olejów PAO dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i wpływa na ochronę środowiska. Przedłuża żywotność filtrów DPF i katalizatora trójdrogowego TWC. Spełnia normy EURO IV i EURO V w zakresie redukcji spalin.
Opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami co więcej znakomicie nadaje się też do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych z turbodoładowaniem lub bez. Ze względu na specjalny skład znakomicie nadaje się do wydłużonych przebiegów zgodnie z wymogami specyfikacji OEM.
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika również w ekstremalnych warunkach
· wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika również w niskich temperaturach poniżej -30oC
· właściwe funkcjonowanie hydropopychaczy zagwarantowane we wszystkich temperaturach
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju
Klasa jakości: API SN/CF, ACEA C3
Spełnia normy: MB 229.31, VW 502 00 / 505 00 / 505 01, Licencja: API SN
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Audi/Volkswagen G 052 167 M2, G 052 167 M4 (MX), G 052 167 M6 (MX), BMW 81 22 9 407 002, BMW 81 22 9 407 029, BMW 81 22 9 407 547, Mercedes Benz 000 989 82 01
to syntetyczny olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® na bazie olejów PAO dla samochodów osobowych do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i wpływa na ochronę środowiska. Przedłuża żywotność filtrów DPF i katalizatora trójdrogowego TWC. Spełnia normy EURO IV i EURO V w zakresie redukcji spalin.
Opracowany specjalnie do silników wysokoprężnych z pompowtryskiwaczami co więcej znakomicie nadaje się też do silników benzynowych i Diesla w samochodach osobowych i dostawczych z turbodoładowaniem lub bez. Ze względu na specjalny skład znakomicie nadaje się do wydłużonych przebiegów zgodnie z wymogami specyfikacji OEM.
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika również w ekstremalnych warunkach
· wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika również w niskich temperaturach poniżej -30oC
· właściwe funkcjonowanie hydropopychaczy zagwarantowane we wszystkich temperaturach
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju
Klasa jakości: API SN/CF, ACEA C3
Spełnia normy: MB 229.31, VW 502 00 / 505 00 / 505 01, Licencja: API SN
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
BMW Longlife-04, Porsche A40, Ford WSS-M2C917-A, Fiat 9.55535-S2, Fiat 9.55535-GH2, Audi/Volkswagen G 052 167 M2, G 052 167 M4 (MX), G 052 167 M6 (MX), BMW 81 22 9 407 002, BMW 81 22 9 407 029, BMW 81 22 9 407 547, Mercedes Benz 000 989 82 01
Klasa Lepkości
5w40
Pojemność
1L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Klienci polecają również:
Producent
Netto: 235,77 zł 195,12 zł
Brutto:290,00 zł 240,00 zł
Brutto: