Amsoil
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Szybki kontakt
Kamil B. GG 76789476
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Bestsellery
- CUK2939 - Filtr kabinowyNetto: 51,22 zł
Brutto: 63,00 zł - CUK3037 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 76,42 zł
Brutto: 94,00 zł - CUK2862 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 53,66 zł
Brutto: 66,00 zł - K1078A - Filtr kabinowy węglowyNetto: 44,72 zł
Brutto: 55,00 zł - LAK93 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 73,17 zł
Brutto: 90,00 zł - CUK3955 - Filtr kabinowy węglowy A4 B5/Passat B5Netto: 50,41 zł
Brutto: 62,00 zł - CU3955 - Filtr kabinowyNetto: 32,52 zł
Brutto: 40,00 zł - LAK386 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 55,29 zł
Brutto: 68,00 zł - LAK181 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 39,03 zł
Brutto: 48,00 zł - CUK2882 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 62,60 zł
Brutto: 77,00 zł
RAVENOL VMP 5W30 5L
to w pełni syntetyczny na bazie PAO, olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością
· wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne
Klasa jakości: ACEA C3
Spełnia normy: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (dla Europy i Ameryki Północnej), MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026
to w pełni syntetyczny na bazie PAO, olej silnikowy Mid SAPS w technologii CleanSynto® do silników benzynowych i wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, do zastosowania we wszystkich warunkach eksploatacji w pojazdach dostawczych i osobowych. Zmniejsza tarcie i opory pracy wyraźnie ograniczając zużycie paliwa zapewnia też doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez ograniczenie ilości cząstek popiołotwórczych w spalinach.
· oszczędność paliwa podczas eksploatacji przy częściowym i pełnym obciążeniu
· znakomita ochrona przed zużyciem i wysoki wskaźnik lepkości, zapewniające długą żywotność silnika również w warunkach jazdy z dużą prędkością
· wyśmienite właściwości przy rozruchu zimnego silnika, również w niskich temperaturach poniżej -25oC
· bezpieczny film smarny przy wysokich temperaturach eksploatacyjnych
· niska skłonność do odparowywania, przez to znikome zużycie oleju
· brak osadów pochodzenia olejowego w komorach spalania, w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach
· neutralność w stosunku do materiałów uszczelniających
· wydłużone okresy wymiany oleju chronią zasoby naturalne
Klasa jakości: ACEA C3
Spełnia normy: BMW Longlife-04, VW 504 00 / 507 00 (dla Europy i Ameryki Północnej), MB 229.51, Porsche C30 (aktualnie obowiązuje dla samochodów PORSCHE z silnikiem Diesel’a, Cayenne V6 oraz wszystkich samochodów hybrydowych PORSCHE)
Sprawdzony w praktyce i wypróbowany w podzespołach z zaleceniem stosowania oleju wg norm:
MB 229.31, Fiat 9.55535-S1, Audi/Volkswagen G 052 195 M2, G 052 195 M4, G 052 195 M6, BMW 83 21 0 398 507, BMW/Mini 83 21 0 398 508, Mercedes Benz 000 989 89 01 10, Chrysler MS-11116, Audi Motorsport V31 748 026
Klasa Lepkości
5W30
Pojemność
5L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Klienci polecają również:
Producent
Netto: 210,57 zł 191,06 zł
Brutto:259,00 zł 235,00 zł
Brutto: