ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
- CUK2939 - Filtr kabinowyNetto: 51,22 zł
Brutto: 63,00 zł - CUK3037 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 76,42 zł
Brutto: 94,00 zł - CUK2862 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 53,66 zł
Brutto: 66,00 zł - K1078A - Filtr kabinowy węglowyNetto: 44,72 zł
Brutto: 55,00 zł - LAK93 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 73,17 zł
Brutto: 90,00 zł - CUK3955 - Filtr kabinowy węglowy A4 B5/Passat B5Netto: 50,41 zł
Brutto: 62,00 zł - CU3955 - Filtr kabinowyNetto: 32,52 zł
Brutto: 40,00 zł - LAK386 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 55,29 zł
Brutto: 68,00 zł - LAK181 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 39,03 zł
Brutto: 48,00 zł - CUK2882 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 62,60 zł
Brutto: 77,00 zł
OLEJ RAVENOL AWD-H FLUID to w pełni syntetyczny olej hydrauliczny o specjalnej formulacji, wzbogacony o specyficzne dodatki oraz inhibitory. Przeznaczony do mokrych samoblokujących, wielopłytkowych sprzęgieł ciernych Haldex wszystkich generacji, stosowanych w układach przenoszenia napędu 4x4 takich jak Allroad, Quattro czy 4motion. Dzięki swoim właściwościom umożliwia bardzo skuteczny rozdział i transfer mocy.
Jak działa sprzęgło Haldex: Jest umieszczone pomiędzy wałem napędowym a mechanizmem różnicowym tylnej osi. W generacjach I-III było ono sterowane ciśnieniem powstałym na skutek różnic prędkości obrotowych przedniej i tylnej osi. Przenoszony moment napędowy zależał od wartości ciśnienia, z jakim są ściskane tarczki sprzęgła. Dzięki czemu tylne koła zaczynały się obracać w wyniku poślizgu kół przednich. Haldex IV generacji ma sterowanie elektrohydrauliczne, ciśnienie wytwarzane jest za pomocą pompy elektrycznej a przenoszenie momentu napędowego reguluje sterownik napędu na cztery koła za pośrednictwem elektrozaworu regulacji stopnia otwarcia sprzęgła. Dzięki temu rozdział momentu na poszczególne osie oraz koła zależny jest od sposobu oraz warunków jazdy. Różnica prędkości obrotowych kół na osiach nie załącza już sprzęgła Haldex IV generacji.
Nadaje się do wszystkich obecnie stosowanych generacji sprzęgła haldex w pojazdach marki AUDI, VOLKSWAGEN, SEAT, SKODA, OPEL, LANDROVER i VOLVO. Olej powinien być wymieniany co 60 000 kilometrów, żeby zapobiec uszkodzeniom układu przeniesienia napędu.
Właściwości: |
|
Specyfikacje:
BMW 83 22 2 413 513, VW G 052 175 A2, G 055 175 A2, G 060 175 A2, Volvo 31367940, GM 93165387, Opel 1940057, Land Rover LR 054941, LR 003136 (olej Haldex lata 2011-2014)
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Brutto:
Brutto:
Brutto: