ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
- Multi DCTFNetto: 40,65 zł
Brutto: 50,00 zł - ATF VI - Olej przekładniowyNetto: 39,84 zł
Brutto: 49,00 zł - Dexron III 1LNetto: 39,03 zł
Brutto: 48,00 zł - zestaw 6L + filtr - RAVENOL DCT/DSG (4L+2x1L) + filtr Knecht do skrzyni DQ250Netto: 390,24 zł
Brutto: 480,00 zł - Multi ATF 1LNetto: 43,09 zł
Brutto: 53,00 zł - zestaw 6L + filtr - RAVENOL DCT/DSG (4L+2x1L) + filtr Knecht do skrzyni DQ381Netto: 462,60 zł
Brutto: 569,00 zł
RAVENOL FES SAE 0W-30 to oparty na PAO (polialfaolefiny), w pełni syntetyczny lekkobieżny olej silnikowy wykonany w technologii USVO® i sprawdzonej technologii CleanSynto® do silników benzynowych i Diesla aut osobowych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Dzięki technologii USVO® osiągnięto wyjątkowo wysoką stabilność lepkości. Wyeliminowano wady polimerów podnoszących indeks lepkości, jednocześnie wykorzystując ich zalety. Zwiększyło to ochronę silnika, jego osiągi oraz czystość w okresach między wymianami oleju. Technologia USVO® sprawia, że produkt nie wykazuje żadnych strat ścinania podczas całego okresu między wymianami i jest wyjątkowo stabilny dla procesów utleniania. Wykorzystuje pozytywne właściwości wolframu, aby wygładzić strukturę powierzchni silnika, zmniejszając tarcie i zużycie oraz znacznie poprawiając wydajność mechaniczną.
Jest oparty na dodatkach o obniżonej zawartości popiołu o doskonałej charakterystyce rozruchowej, niskim zużyciu oleju i mniejszej emisji zanieczyszczeń. Olej ten zwiększy żywotność filtra DPF i TWC. HTHS> 2,9 mPa*s. Opracowany dla oszczędności paliwa, szczególnie w najnowszych silnikach benzynowych i wysokoprężnych BMW, PSA, FIAT, IVECO i Jaguar Land Rover. Zapewnia bezpieczny film smarny nawet w bardzo wysokich temperaturach roboczych oraz chroni przed korozją i utratą oleju poprzez utlenianie lub koksowanie. Zapewnia też doskonałe właściwości podczas rozruchu silnika na zimno. Pozwala na wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
Zaprojektowany specjalnie w celu zmniejszenia zużycia paliwa w nowych silnikach benzynowych i wysokoprężnych samochodów marek BMW, PSA, FIAT, IVECO i Jaguar LandRover. Doskonale nadaje się do zastosowań dla niżej podanych wymagań producentów oryginalnego wyposażenia (OEM).
Właściwości: |
|
Klasa jakości: ACEA C2 |
Aprobaty: BMW Longlife-12FE |
Specyfikacje: Chrysler MS-13340; Fiat 9.55535-DS1/GS1; IVECO 18-1811 CLASSE SC1 LV; Jaguar Land Rover STJLR.03.5007; PSA B71 2290, B71 2312 |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Brutto:
Brutto: