Amsoil
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Szybki kontakt
Kamil B. GG 76789476
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
Bestsellery
- HU726/2X - Filtr olejuNetto: 20,33 zł
Brutto: 25,00 zł - HU719/7x - Filtr olejuNetto: 21,95 zł
Brutto: 27,00 zł - W719/30 - Filtr olejuNetto: 29,27 zł
Brutto: 36,00 zł - OX143D - Filtr olejuNetto: 19,51 zł
Brutto: 24,00 zł - W940/66 - Filtr olejuNetto: 47,16 zł
Brutto: 58,00 zł - OC470 - Filtr olejuNetto: 30,90 zł
Brutto: 38,00 zł - OX188D - Filtr olejuNetto: 20,33 zł
Brutto: 25,00 zł - OC264 - Filtr OlejuNetto: 19,51 zł
Brutto: 24,00 zł - W940/44 - Filtr olejuNetto: 36,59 zł
Brutto: 45,00 zł - HU719/6x - Filtr olejuNetto: 43,09 zł
Brutto: 53,00 zł
RAVENOL MTF-2 75W80 4L
jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o niskiej lepkości opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi, dzięki czemu jego właściwości przewyższają aktualne wymagania dla produktu tej klasy. Nadaje się znakomicie do zastosowania w warunkach bardzo wysokich obciążeń mechanicznych i termicznych olejów do przekładni mechanicznych, również przy najdłuższych okresach wymiany oleju.
Jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym do manualnych skrzyń biegów.
Klasa jakości: API GL-4, MT-1
Spełnia normy: AC Delco 10-4033, BMW 23 00 7 533 513, MTF LT-2, 83 22 0 309 031, 23 00 1 434 404, MTF LT-1; FIAT 9.55550-MZ2, F178.B06, 14621616; FORD WSS-M2C200-D2, WSSM2C200-C3, 1547953, 1382914; General Motors 1940711, 88861800, 88861801; Honda 08261-99964, Genuine MTF Fluid 08798-9031; Hyundai 02200-00130 TOD; Land Rover STC 9157, TYK500030, STC 9158; MB 235.10; Mitsubishi MZ312644 3005401; MTF-94 Fluid dla Land Rover; MG oraz Mini Cooper; Nissan 999MP-MTF20P KE91699932R; Peugeot 9730A2; Subaru K0321-F0090; TOYOTA 08885-00705; VOLVO 1161681 1161745; VW/AUDI G 052 911 A2, G 055 538 A2 dla ZF 6S450 Amarok 0C6; MTF XT4447 M+, MTF ETL8997B, MTF 97309, PSA B71 2330
jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym o niskiej lepkości opracowanym na bazie polialfaolefin (PAO) ze specjalnymi dodatkami uszlachetniającymi, dzięki czemu jego właściwości przewyższają aktualne wymagania dla produktu tej klasy. Nadaje się znakomicie do zastosowania w warunkach bardzo wysokich obciążeń mechanicznych i termicznych olejów do przekładni mechanicznych, również przy najdłuższych okresach wymiany oleju.
Jest w pełni syntetycznym olejem przekładniowym do manualnych skrzyń biegów.
- stabilny film smarny odporny na wysokie ciśnienie również przy wysokich temperaturach oleju i wysokim obciążeniu
- znakomita odporność na ścinanie i wyśmienita stabilność termiczna
- bardzo dobra lepkość w różnych temperaturach
- wysoka odporność oksydacyjna
- bardzo dobra ochrona elementów przed zużyciem, znakomite właściwości EP (extreme pressure)
- niska skłonność do pienienia się, również przy wysokich obrotach
- dobre przełączanie, również w niskich temperaturach, ekstremalnie niska temperatura krzepnięcia
- przedłużona żywotność
Klasa jakości: API GL-4, MT-1
Spełnia normy: AC Delco 10-4033, BMW 23 00 7 533 513, MTF LT-2, 83 22 0 309 031, 23 00 1 434 404, MTF LT-1; FIAT 9.55550-MZ2, F178.B06, 14621616; FORD WSS-M2C200-D2, WSSM2C200-C3, 1547953, 1382914; General Motors 1940711, 88861800, 88861801; Honda 08261-99964, Genuine MTF Fluid 08798-9031; Hyundai 02200-00130 TOD; Land Rover STC 9157, TYK500030, STC 9158; MB 235.10; Mitsubishi MZ312644 3005401; MTF-94 Fluid dla Land Rover; MG oraz Mini Cooper; Nissan 999MP-MTF20P KE91699932R; Peugeot 9730A2; Subaru K0321-F0090; TOYOTA 08885-00705; VOLVO 1161681 1161745; VW/AUDI G 052 911 A2, G 055 538 A2 dla ZF 6S450 Amarok 0C6; MTF XT4447 M+, MTF ETL8997B, MTF 97309, PSA B71 2330
Klasa Lepkości
75w80
Pojemność
4L
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Klienci polecają również:
zestaw koło dwumasowe + sprzęgło CGLC A4/A5/A6/Q5 2,0 TDI 177KM
Netto: 2,739,03 zł
Brutto: 3,369,00 zł
Producent
Netto: 235,77 zł 195,12 zł
Brutto:290,00 zł 240,00 zł
Brutto: