ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
- CUK2939 - Filtr kabinowyNetto: 51,22 zł
Brutto: 63,00 zł - CUK3037 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 76,42 zł
Brutto: 94,00 zł - CUK2862 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 53,66 zł
Brutto: 66,00 zł - K1078A - Filtr kabinowy węglowyNetto: 44,72 zł
Brutto: 55,00 zł - LAK93 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 73,17 zł
Brutto: 90,00 zł - CUK3955 - Filtr kabinowy węglowy A4 B5/Passat B5Netto: 50,41 zł
Brutto: 62,00 zł - CU3955 - Filtr kabinowyNetto: 32,52 zł
Brutto: 40,00 zł - LAK386 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 55,29 zł
Brutto: 68,00 zł - LAK181 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 39,03 zł
Brutto: 48,00 zł - CUK2882 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 62,60 zł
Brutto: 77,00 zł
RAVENOL VSG 75W-90 to uniwersalny olej przekładniowy zaprojektowany na bazie najwyższej jakości syntetycznych olejów bazowych, specjalnie uszlachetnionych i inhibitowanych, gwarantujących doskonałe funkcjonowanie przekładni. Nadaje się doskonale do stosowania w wysoko obciążonych mostach napędowych.
Jest przeznaczony do zsynchronizowanych i niezsynchronizowanych skrzyń manualnych, przekładni różnicowych i przystawek odbioru mocy, dla których zaleca się stosowanie oleju zgodnie z API GL-5 lub GL-4.
- wysokie rezerwy dodatków uszlachetniających dla długich okresów pomiędzy wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta
- najlepsza ochrona przed zużyciem i najlepsza wydajność przekładni
- stabilny film smarny również przy wysokich obciążeniach
- wysoka odporność oksydacyjna zapobiega zgęstnieniu oleju i tworzeniu się osadów
- znakomita zdolność transportowania zanieczyszczeń, co oznacza czystość podzespołów również po bardzo długich okresach między wymianami oleju
- bardzo dobra tolerancja z elastomerami, co pozwala uniknąć przecieków
- bardzo silna ochrona przed tworzeniem się rdzy, piany oraz korozją
- neutralność w stosunku do metali nieżelaznych
- ekstremalnie niska temperatura płyniecia
- doskonałe właściwości przy dużych naciskach. EP (extreme pressure)
- oszczędność paliwa, również w eksploatacji na krótkich odcinkach, nawet przy niskich temperaturach zewnętrznych
absolutna stabilność ścinania, po bardzo długich okresach użytkowania pozostaje w granicach lepkości oleju świeżego zgodnie z SAE 75W-90
Klasa jakości: API GL-5 / GL-4 |
Specyfikacje: MIL-L 2105 D, MB 235.8, MB 235.11, MAN 342 Typ S-1, ZF TE-ML 12B, 16F, 17B, SCANIA STO 1:0, Renault LKW, DAF LKW (dla długich okresów między wymianami oleju), VOLVO 97312 / 97315, IVECO, BOT 328, 130M, 720, BMW 83229407768, BMW OSP, BMW SAF-XO, Land Rover TYK500010, Ford WSD-M2C200-C, Ford 1045737, Ford 5021033 dla Ford-Getriebe IB5, B5, MTX75, GM5, MT285/6, MMT6/6, MT75, R15M-D, R15MX-D, MT82, Porsche 958.341.536.00 (Full-Time Transfer Case mit Torsen für Cayenne 92A / 958 Diesel und S Hybrid ab 2010 bis 2018) |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Brutto: