ATE
Bilstein
Bosch
Brembo
California Scen..
Castrol
Collinite
Continental
Dayco
Denso
Dolz
ELF
Elring
FAG
Febi
Ferodo
Filtron
Ford
Fuchs
Gates
General Motors
GKN Lobro
Hella
Hengst
HEPU
HifloFiltro
INA
K2
Kayaba
Knecht Mahle
Lemforder
Liqui Moly
Lucas
LUK
Mann
Meguiar's
Meguin
Millers
Monroe
Motul
Narva
NGK
OE
Osram
Pierburg
Prestone
Purflux
Ravenol
Rotinger
Rowe
Ruville
Sachs
Selenia
SKF
SNR
SONAX
SWAG
Tenzi
TEXTAR
Total
Toyota
TRW
UFI Filters
Valeo
Valvoline
Wahler
Wunder Baum
Wurth
Zimmermann
Kamil Z. GG 17787178
Marcin GG 347504
tel. 509 079 079
tel. 796 553 835
tel. 663 962 604
- CUK2939 - Filtr kabinowyNetto: 51,22 zł
Brutto: 63,00 zł - CUK3037 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 76,42 zł
Brutto: 94,00 zł - CUK2862 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 53,66 zł
Brutto: 66,00 zł - K1078A - Filtr kabinowy węglowyNetto: 44,72 zł
Brutto: 55,00 zł - LAK93 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 73,17 zł
Brutto: 90,00 zł - CUK3955 - Filtr kabinowy węglowy A4 B5/Passat B5Netto: 50,41 zł
Brutto: 62,00 zł - CU3955 - Filtr kabinowyNetto: 32,52 zł
Brutto: 40,00 zł - LAK386 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 55,29 zł
Brutto: 68,00 zł - LAK181 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 39,03 zł
Brutto: 48,00 zł - CUK2882 - Filtr kabinowy węglowyNetto: 62,60 zł
Brutto: 77,00 zł
RAVENOL HDS Hydrocrack Diesel Specific SAE 5W-30 to syntetyczny, paliwooszczędny i lekkobieżny olej silnikowy Low SAPS w technologii CleanSynto® do silników wysokoprężnych, również z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa. Minimalizuje tarcie, ścieranie i zużycie paliwa zapewniając doskonałe właściwości rozruchu zimnego silnika oraz wydłużone okresy między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta. Poprzez wyraźną oszczędność zużycia paliwa przyczynia się do redukcji emisji spalin i tym samym wpływa na ochronę środowiska. Wydłuża trwałość filtra cząstek stałych (DPF) oraz katalizatora trójdrożnego (TWC) poprzez zmniejszoną koncentrację cząstek popiołotwórczych w spalinach. Lepkość wysokotemperaturowa (dynamiczna) HTHS >3,5 mPa.s. (cP)
Opracowany w celu oszczędności paliwa w nowoczesnych silnikach Diesla z turbodoładowaniem i filtrem cząstek stałych z normą Euro IV i V o normalnych i wydłużonych okresach wymiany oleju (możliwe do 50.000km lub 2 lata). Znakomicie nadaje się do zastosowania zgodnie z wieloma najnowszymi specyfikacjami OEM.
Właściwości: |
|
Klasa jakości: ACEA C4 |
Aprobaty: Renault RN0720, MB 226.51 |
Dla tego produktu nie napisano jeszcze opinii!
Napisz opinięWłaściciel sklepu internetowego nie gwarantuje, że publikowane opinie pochodzą od konsumentów, którzy używali danego produktu lub go kupili.
Brutto:
Brutto:
Brutto: